Re: PC 133 co mi to da?

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 09:55:10 MET DST

TP wrote:

> Witam
> Posiadam sprzet o nastepujacej konfiguracji:
> Celeron 366_at_525
> MSI 6163 pro
> Samsung 8,6 GB
> A teraz pytanie do Was , czy wymiana pamieci na PC 133 cos mi "pomoze" i czy
> w ogole warto?
> Pozdrawiam
> Martin

Najważniejsze jest aby Twoja płyta głowna dawała możliwość ustawienia FSB (Front
Side Bus) na 133 MHz.
PS
Trudno żeby wszyscy szukali po sieci dokumentacji do Twojej płyty. Wobec tego
tak prawdę mówiąc do powyższych danych mógłbyś dodać numer butów, wiadomo by
choć było jakiej postury jesteś :-)
Pozdrawiam

--
W&Z. Janeczek