Re: Wolny system....

Autor: Waldemar (wasin_at_is.lt)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 07:07:02 MET DST

Sproboj scandyska, moze w FAT jest jakas "dziura"?
Sprawdz My Computer > Properties > Perfomance > Virtual memory > Let Windows
manage ....
Sprawdz jakiego rozmiaru jest swap (nie wiem jaki musi byc, ale lepiej jak
jest wiekszy 200 - 300 MB)
Jezeli tu wszystko dobrze w BIOSie zaladoj Default settings

To tyle na dzisiaj