Odp: wybór

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 00:39:58 MET DST

Moze bede jednostronny bo od dawna uzywam tylko plyt Asusa
ale moge powiedziec jedno ze - one nie sprawiaja zadnych problemow
a co do podkrecania Celeronow to nie widze problemu.
BE - II nie jest juz najnowsza wersja Abita - za Abitem niejako
przemawia zwykle cena w stosunku do Asusa ale tak sie sklada
ze znam kilka osob ktore kupily Abity i zawsze cos tam maja do powiedzenia
na temat ze cos nie "poszlo" , cos trzeba inaczej ustawic etc.
To tak nie wdajac sie w szczegoly techniczne ogolnie moge zaznaczyc
swoje ukierunkowanie jednak na Asusa.

pozdrawiam,
Janusz

Użytkownik dimka <dimka_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zdsE4.13227$a01.288676_at_news.tpnet.pl...