pl.comp.pecet.cdr

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 20:11:48 MET DST

Chcialbym jakiemus zaradnemu i upartemu posiadaczowi nagrywarki podsunac pomysl na utworzenie podgrupy pl.com.pecet.cdr traktujacej
o problemach zwiazanych z nagrywarkami CDR i CDRW, IDE i SCSI, kompatybilnoscia ze sprzetem, nosnikami, oprogramowaniem i cala reszt
a zagadnienia.
Nazwa pl.comp.pecet.cdr to chyba dobra nazwa obejmujaca najszerzej problematyke ale oczywiscie mozna dyskutowac po opublikowaniu ofi
cjalnego RFD.
Jestem pewny ze pojawienie sie takiej grupy mocno odciazyloby grupe pl.comp.pecet
Sam nie moge sie tym zajac z 2 powodów: nie mam na to czasu i nie mam nagrywarki.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: