Re: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Genic (grzes_n_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 17:27:26 MET DST

Sten <sten_at_tsk.pl> wrote in message

> Ponawiam temat o Toshibe.

Ja mam w domu Toshiba 40x, a w pracy Asus 50x.
Oba napędy są bardzo szybkie i bardzo głośne.
Wydaje mi się, że Toshiba zdecydowanie szybciej pokazuje zawartość płytki,
tzn. Asus jakoś długo się miota zanim pożądnie się rozkręci.
Uwaga 1:
Te napisy na przodzie Asusa są strasznie obciachowe.
Uwaga 2:
W starym kompie, którego niedawno się pozbyłem, przez 5 lat (!!!) używałem
NECa 4x. Czytał wszystko i nigdy się nie zepsuł, a teraz wielu ludzi pisze,
że jak napęd rok pochodzi, to jest b. dobry. To teraz taki shit robią, czy
mnie się jakiś super egzemplarz trafił?

Pozdrawiam,
GN