Karta TV - jaka kupic?

Autor: Witold Zaluska Jr. (kazik_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 16:02:15 MET DST

Chce w najblizszym czasie kupic karte telewizyjna
Tuner radiowy nie jest dla mnie czyms bardzo potrzebnym, najwazniejszy
jest tuner TV
Karte chce wykorzystac glownie do zrzucania video i sporadycznie do
ogladania TV.
NIE CHODZI mi o karte polaczona z graficzna
Mam plyte glowna ASUSa na chipsecie Intel BX
Co polecacie?
Zeby zrzucala plynnie, w miare duze AVIki, dobry dzwiek itp.

PS w pracy mam ATI All-In_wonder Pro, czy da sie ta karta zrzucac
bezposrednio za pomoca codec'a DivX? Mam go zainstalowanego a w wyborze
codeca w programie ATI go nie ma :(

                                        Navy

--
SNAFU
 ! Witold Zaluska Jr                IRC nick: NavySEAL, channel: #gdansk !