HDD i badanie predkosci-zapytanko

Autor: Maciej Siadek (maciej.siadek_at_euroline.net.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 15:57:35 MET DST

Witam

    zylem sobie spokojnie w blogiej nieswiadomosci - do momentu az w moje
lapki nie wpadl benchmark pt. CliBench bada on mianowicie szybkosc zapisu
i odczytu na dysk twardy no i zaczolem badac.

mam plyte asus'a i440 bx P2B ze sterownikiem UDMA 33, przy wersji biosu
1008, przy wlaczonym DMA mialem transwer gdzies w granicach 12 - 13 MB/s i
bylem szczesliwy

dokonalem uaktualnienia biosu na ver 1011 iiiiiiiiii.......... kwa
spadl mi transwer do srednio 6-8 MB/s

nie moglem juz przywrocic poprzednich ustawien nawet gdy dalem spowrotem
stara versje biosa , ustawienia w setapie raczej mam dobre -- ale bede
wdzieczny za jakies informacje

aha mam biosa AWARD'a

jak u was wyglada z tym to zn. UDMA sobie a rzeczywistosc sobie

pozdrawiam

maciej