Yamaha CRW 8424 E - szybkość nagrywania

Autor: Robwos (robwos_at_plobox.com)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 11:09:27 MET DST

                  Witam grupowiczów.

     Czy może ktoś wie, dlaczego nie mogę na tej nagrywarce nagrywać płytek
z prędkością większą niż 6x ?
     Mam WinOnCD 3.6, dołączany to tego urządzenia. W tym też programie
mam do wyboru tylko 1x, 2x i 6x, chociaż maksymalna prędkość nagrywarki to
8x (przynajmniej tak twierdzi producent).

     Bardzo proszę o poradę; może mam coś nie tak skonfigurowane, a może ten
program nie ma przewidzianych wyższych prędkości ? (Tylko wtedy po co
Yamaha dołącza wolniejszy program do szybszej nagrywarki ?).

             Dziękuję i pozdrawiam,

             Robert