Odp: jak zwolnic ... procesor

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 23:46:25 MET DST

Jako tło ustaw sobie animowanego gifa, jeszcze na dodatek tak aby go
powieliło w wierszach i kolumnach na ekranie

W zależności od procesorożernosci tego gifa mozesz spowolnić kompa jak tylko
masz ochotę.

Sadzę jednak, że masz inny problem, programy w turbo pascalu i runtime error
100. To się leczy, w internecie u Borlana na przyklad jest szczepionka dla
takich program ów

Użytkownik Birdy <birdy1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pb9E4.9649$a01.216069_at_news.tpnet.pl...