Re: Abit BE6-II do d...

Autor: Krzysztof Cieniuch (bilbo_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 17:13:04 MET DST

Tomasz Kowalski <tomek_at_mimet.com.pl> wrote:

: Osobiscie mam Abita BH6 i wszystko chodzi mi super (obudowa noname). Wsadzalem
: juz bardzo rozne karty i zawsze wszystko szlo od strzalu.

BH6 a BE6-II to jednak dwie rozne plyty mnie chodzilo konkretnie o ten model
nie wypowiadam sie na temat innych plyt Abita chociaz po moich klopotach
stracilem zaufanie do tej firmy (prawdopodobnie nie slusznie:-))

: W twoim wypadku mimo wszystko bylbym za wymiana obudowy (zasilacz). Sprobuj jakas
: zupelnie inna.

Przeciez pisalem ,ze probowalem na innym zasilaczu ,obudowe mam enlighta
a wiec nie tu lezy problem.

: Istnieje oczywiscie szansa, ze Twoja plyta glowna jest uwalona i tyle, ale troche
: nie chce mi sie w to wierzyc. Chodza takie opinie, ze BE6-II to najlepsza BX'owa
: plyta glowna ze wszystkich.

Plyta jest sprawna a co do powyzszej opini kompletnie sie nie zgadzam
ta BE6-II to %$%$@#*&!!! i tyle mam do powiedzenia o tej plycie:-)
wyslalem na liste cd. tej historii wiec nie bede sie tu powtarzal.

   Krzysztof