Odp: Co sadzicie o OKI PAGE 8w i 8p ??

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 16:05:26 MET DST

Hi, Miałem do czynienia z Xeroxem P8ex - całkiem fajna drukarka, szybka
około 10ston /min, niezłe jakościowo wydruki, konkurencyjna cenowo
Stwierdzone wady (subiektywnie):
1)Xerox trochę przegina z oszczędnością tzn. do nowej drukarki dołączany
jest bęben z 1/2 ładunku tonera (koszt nowego tonera około 500 zł)
2) słabe mocowanie pokrywy - można będąc nieostrożnym złamać
3) nadmierny hałas spowodowany wentylatorem (drukarka w czasie pracy
strasznie się grzeje - duży pobór mocy)
Reasumując - przeciętna, za przeciętne pieniądze.
Wybór należy do Ciebie ;))

--
Pozdrowionka
Zbyszek