Odp: Na czym nagrywacie ?

Autor: spud (spud_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 14:10:00 MET DST

Użytkownik Padre <legzio_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bq3i3$in8$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Pochwalcie sie na jakich plytkach nagrywacie,
> firma, kolor nosnika, cena, a przede wszystkim,
> ktore waszym zdaniem sa dobre, a ktore fuj...

ja nagrywam na basfy - kolor fioletowy/mocno niebieski cena 4,50 - 5,10 zl
za sztuke
 i ricohy - kolor srebrno/jasno zielony (imho najlepsze do nagran audio)
cena 4,70 zl za sztuke
bylo tez kilka samsungow
i btc - b. kiepskie do danych (podobno klopoty z czytaniem) , i nienadaja
sie do nagran audio

--
 Pozdrawiam spud
        Kolekcja MP3/VQF http://free.polbox.pl/s/spud/