Cos nabroilem,tylko nie wiem co...

Autor: Falom (falom_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 20:49:40 MET DST

Hej.

Probowalem polaczyc dwa kompy(pecet i amma) no i cos tam namieszalem
w ustawieniach sieci ze teraz jak winda staruje to krzyczy o jakas
biblioteke "msnp32.dll".
Straszy to to ze niby nie bede mial dostepu do wszystkich uslug
zwiazanych z siecia,
ale narazie wszystko jest ok(czego swiadectwem jest ten post) ;)
Nie mam mozliwosci dogrania(?) tej "dll" bo nie mam dysku
instalacyjnego.
"Znajdz" tez nic nie znajduje...w sumie to siec dziala niby
normalnie,ale wnerwia
mnie to ze za kazdym razem trzeba zamknac to lokienecko by system sie
zaladowal...

Ma ktos jakas rade co z tym fantem zrobic?

Pozdrawiam

Falom