Re: Pytanko :-)

Autor: Genic (grzes_n_at_hogart.com.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 16:17:08 MET DST

Jacek Kuchta <cacek_at_mercurius.pl> wrote in message
> Mowiac szczerze zupelnie sie pogubilem w PIII Jezeli dobrze rozumiem PIII
> dziala teraz na 133 MHz a BX nie do konca go obsluguje, czy tak?
Nowe PIII (Coppermine) występują w dwóch odmianach: E (FSB 100 MHz) i EB
(FSB 133 MHz). Do płyty na BX-ie najlepiej wsadzić PIII w wersji E -- w
razie potrzeby można go w bezpieczny sposób podkręcić do 133 albo trochę
mniej. Natomiast wszystkie Celerony chodzą standardowo na FSB 66 MHz, co
jednak poważnie spowalnia cały system.

> Generalnie komp mialby byc do zabawy (nie dla mnie) i do grafiki.
Do zabawy to jednak zdecydowanie bardziej opłaca się kupić Celka.

> Zastanawialem sie nad plyta Abita i dwoma Celeronami.
Ma sens tylko w Win NT/2k ewentualnie Linuksie -- a to zupełnie nie są
systemy dla komputera "zabawowego".

> Co do plyty to myslalem nad Abitem lub Asusem, ale moze cos innego byscie
> polecali?
Jako zadowolony użytkownik gorąco polecam MSI BX Master.

Pozdrawiam,
GN