Odp: Archiwum X w Wordzie 97

Autor: Krzysztof Hojan (kzhan_at_polbox.com)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 15:57:06 MET DST

> A zainstalowales sobie SP-1 ?
> Ten Service Pack usuwa bug czerwonych krzyzykow.

albo

> Naprawia to SR-2 do W97.

Dzięki za podpowiedź (za obie).
Postąpiłem trochę nerwowo i wykonałem "format c:", po czym zainstalowałem
wszystko na nowo, łącznie z oboma Service Packami. I krzyże zniknęły (więc
co najmniej jedna z wersji jest prawdziwa).
A do tego komputer chodzi jak nowy :) (poprzednia instalacja miała ponad dwa
lata, a nie obchodziłem się z nia zbyt ostrożnie)