Re: BIOS-PŁYTY

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 10:48:26 MET DST

>Mam taki problem. Została mi płyta główna z kompa typu PC. Jest to
>nowa płyta za złączem SLOT1. Sprawna. Problem polega na tym że po
>BIOSie została tylko podstawka. Czy można włożyć inną kość biosu z
>innego kompa? Czy kość musi być taka sama? A może da się
zaprogramować
>jakoś taką kość? Jak wybrnąć z tej sytuacji?
najlepiej wypytać producenta i kupić/zamowić identyczny układ
(10-30zł)
można rownież wsadzić dowolny inny układ BIOS-u (FlashROM) i też
pójdzie, trzeba jednak zachować rozmiar pamięci, tzn dowiedzieć się
czy jest to kostka 1Mb (=128kB) czy 2Mb (=256kB)
Pozdrawiam
Artur

--
Zmień image swojego BIOS-u: EPACoder na www.bios.z.pl