Re: Wasze typy....

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 01:00:30 MET DST

On Sun, 26 Mar 2000 14:28:27 GMT, "Bartłomiej Kosik \(B.K.\)"
<bartbk_at_box43.gnet666.pl> wrote:

>MB (na i820) : Asus P3B?
A nie lepiej cos na BX?

>Obudowa : co najmniej 4x 5,25, moj typ to Enlight?
I to jest bardzo dobry typ. Sam mam i bardzo chwale. Ale uwaga:
obudowa ma jedno niegociągnięcie (a właściwie przypadłość
konstrukcyjną): możesz wsadzić max. 3 urządzenia 3.5''. To znaczy, że
jeśli np. wsadzisz flopa, zipa, to masz tylko jedną niszę 3.5'' na
twardziela. Tak więc jeśli planujesz wsadzać do tej obudowy na stałe
więcej niż jednego twardego, to niestety musisz poszukać czegoś
innego.
Cholera, gdyby nie to, to obudowa ta byłaby ideałem. Dlaczego zawsze
konstruktorzy muszą coś zrypać? :(

>Procesor Intel : najlepsza relacja cena/moc obecnie? Chyba cos kolo 500 Mhz
466

>Pamięc : Chyba kolo 128 MB...
Dokładnie, tym bardziej że ma roządne ceny. I może kup sobie od razu
pamięć PC133. Niewiele droższa, a będziesz miał spokój przy kręceniu
proca.

>Monitor : ? brak rozenznania... ;)
No ja też. Kurka, czytam te grupę, czytam i za cholerę nie wiem na co
się zdecydować...

>Karta graficzna : ?
Też nie pomogę.

--