Re: p3 500E czy 2x cel 500????

Autor: Poradzio (poradzio_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 16:43:56 MET DST

>Moze i silna ale latwo przed nia uciec :))

Ale jak się już namierzy, to raczej będzie trochę ciężko :) A dzisiaj
poinstalowałem trochę mutków, na razie grałem tylko w ca's Sniper
Shockrifle, fajna zabawa :)

>Raczej odbezpieczona bronia :))

Bazooka czy ciężki karabin obrotowy? ;)

>V1 i Q3?? To sie nazywa masochizm ...

Pewko...

>Najwiekszy zysk to mialbys ze zmiany karty ...

Może jak wyjdzie NV15, to wtedy zmienię, bo teraz zmieniać na GF, a też
kasy się nie ma :( Z tego co tutaj na grupie wyczytałem, to NV15 będzie
świetnym chipem :) I jeszcze kupić notebook'a z NV11, to można do kolegów
chodzić i grać z dużą ilością fps'ów w Q3A :)

Poradzio