Re: Programy edukacyjne dla dzieci -> www.zabawy.pl

Autor: www.zabawy.pl (zabawy_at_zabawy.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 15:03:49 MET DST

<zwirek_at_netra.bielsko.pl> wrote in message news:38d640a4.26491761_at_wingate...

[cut]
> Teraz chcialbym mojemu "testerowi", przy kazdym wlaczeniu komputera,
> zadac kilka pytan z ortografii albo kazac przeczytac czytanke i
> odpowiedziec na jakies pytanie.
> Znacie jakies gotowe programiki tego typu?

Szanowni Panstwo,

Pragne zaprosic do odwiedzenia multimedialnego serwisu dla dzieci:
www.zabawy.pl
Znajduja sie w nim gry i zabawy edukacyjne dla najmlodszych.
(zabawy ortograficzne, matematyczne, muzyczne i wiele innych).
Wiem z doswiadczenia, ze do tego typu zabaw polaczonych z nauka dzieci nie
trzeba przekonywac.

Firma która udostepnia ten serwis (Ambient) od 5 lat specjalizuje sie w
nauczaniu dzieci za pomoca komputera.Miedzy innymi jestesmy autorami
kilkunastu programów na CD-ROM, w tym serii "Klik uczy.."
dla Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A - najwiekszego wydawcy
podreczników szkolnych w Polsce.

Serdecznie pozdrawiam,
Adam Mikiciuk
Ambient
pl. Zolnierza Polskiego 5
PL 70-551 Szczecin, Poland
tel +48 (91)4334104, tel/fax: +48 (91)4345633
www.ambient.com.pl