Problemy z Dvd Asus E608 i inne

Autor: ObiwaN (obiwan_at_poz.sm.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 13:39:23 MET DST

Witam

Ano mam problem z czytnikiem Asusa E608 ktory jezd podpiety na drugi kanal
jako Master. Po wlozeniu plytki dwuwarstwowej np. Matrix i odpaleniu Dvd
Station lub jakiegos innego odtwarzacza nawet softwerowego komp robi zwis .
Co dziwne co jakis czas czyta ta plytke , jednno warstwowe czyta bez
problema . Sprawdzalem czytnik u qmpla i chodzi bez problemu. Probowalem
roznych kombinacji Alpejskich i to sam przez caly czas. Od pewnego czasu
zaczely mi sie problemy z zasilaczem Atx , tzn. po wylaczeniu sie kompa nie
mozna go normalnie Przyciskiem odpalic , tylko musze przelaczac
przelacznikiem sieciowym i dopiero wtedy za ktoryms razem udaje sie odpalic
kompa Przyciskiem . I tak sobie pomyslalem ze moze winna lezy w Zasilaczu
Atx , tylko czemu qrde wszytsko inne oprocz plytek dwuwarstwowych czyta
dobrze i wszystko inne chodzi stabilnie?!?!

Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi , uwagi i sugestie .

Pozdrawiam

Moj Konfig:
Winda 98se PL , DirectX7.0a PL
Celek 500 (nie krecony) ,
Abit Be6-II ,
20gb Barracuda,
RH+ z pilotem na COM2,
SB Live,
Dvd Asus E608 (Dma zapiete) na 2 kanale wisi sam jako master,
Cd Teac x32 1 kanal wisi jako podrzedny z Szuflada Adax,
Yamaha 8424s,
128 Ramu ,
Viper V770 ,
Obudowa Big Tower Atx.