Re: jak zainstalowac 2 dysk twardy?

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Sun 26 Mar 2000 - 13:07:32 MET DST

Proteznik Vogon Jeltc napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>Pisze na grupe po raz pierwszy, otoz mam problem w rozwiazaniu,
>ktorego jak mysle
>tylko Wy mozecie mi pomoc!
>Kupilem sobie drugi dysk twardy, po podlaczeniu go uruchomilem "Dodaj
>nowy sprzet" z panelu sterowania, Windows rozpoznal ten dysk i.... i
>nic w panelu sterowania niema skrotu do drugiego dysku

O stary zabiles mnie troche tym postem... no ale kazdy kiedys byl
poczatkujacy
zrob tak:
1. W pasku zadan kliknij uruchom, wpisz fdisk
2.Kiedy wywali sie czy wlaczyc obsluge duzych dyskow to tak
3.Ustaw biezacy dysk twardy na ten nowy
4.zaloz podstawowa partycje na caly dysk lub na polowe i rozszerzana tez na
polowe (moze sie kiedys przydac taki uklad)
5.Zaloz dyski logiczne (ile chcesz w kazdej partycji, proponuje po jednym)
6. Zakoncz fdiska, Esc na Boga nie x'em w okienku
7. zrestartuj system
8. Sformatuj nowo powstale dyski (prawym klawiszem i format)
9. Jeszcze raz zrestartuj i juz
mozesz sie bawic