problem z player\'ami DVD

Autor: bohdan (bret_at_poczt.onet.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 23:23:08 MET

Witam,
Może ktoś zna rozwiązanie mojego problemu.Nie mogę zmusić do bezproblemowego
odtwarzania filmów na dvd,programowe odtwarzacze:PowerDVD 2.55 i WinDVD2000.
Mam taki sprzęt:czytnik Toshiba SD-M1302,k.graficzna Creative Anihilator,pł.
 główna A-open MX64(Via Apollo Pro 133A),PIII 500,Win98 SE.WinDVD często się
wywala(\"program wykonał nieprawidłową...\"),zwłaszcza wtedy gdy usiłuję odtwo-
-rzyć film automatycznie tzn. bez wcześniejszego uruchomienia odtwarzacza.Na-
tomiast gdy najpierw uruchomię WinDVD,film się odtwarza,ale też nie za każdym
 razem.PowerDVD natomiast odtwarza kilka pierwszych sekund a potem film się
zatrzymuje,pomaga kilkukrotne przewinięcie do przodu i do tyłu (w ogóle pokom-
-binowanie z przewijaniem)wtedy najczęsciej zaczyna odtwarzać i jest ok.,ale
zdarza się i tak że odtwarza b.wolno(slideshow :)).Pozatym w PowerDVD udaje się
prawidłowo film odtworzyć tylko pod warunkiem że w konfigu programu jest wyłą-
czona opcja \"use hardware acceleration\".Nie mam bladego pojęcia czym to jest
spowodowane,zmiana sterowników Anihilatora na najnowsze i referencyje Nvidii
nic nie dała.Jeśli wie czym to jest spowodowane,niech wyśle mi maila.Z góry
dziękuję.

                -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglšdać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!