Mnożnik Celeronów i płyta główna ATC 6220.

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 14:46:21 MET

Witam wszystkich.

Zwracam się do Wszystkich z takim pytaniem. Zamierzam w najbliższej
przyszłości zamienić mój stary baleronik 333 na Celeronika 500 lub 533.
I tu mam pewien problem Moja płyta główna ATrend ATC 6220 ma maksymalny
mnożnik 6x, natomiast wspomniane Celerony 7,5x i 8x.
Wiem też, że Intel zablokował mnożniki w prockach na stałe.

Czy w związku z tym celek "oleje" ratio płyty i komputer odpali, czy
konieczna jest zmiana płyty na taką, która obsługuje mnożnik ???
Dodaję, że na płycie ATC 6220 mam najaktualniejszy BIOS 1.1.0.8 WB z
12.08.1999, natomiast mnożnik zmienia się przełącznikami typu "dipp" .

Wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds_at_klienci.pkobp.pl