Re: BX contra VIA

Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 12:47:20 MET

On Fri, 24 Mar 2000 14:36:54 +0100, "Marcin Lipski"
<mlipski_at_sol.put.poznan.pl> wrote:

>Padło już dosyć argumentów przeciw VIA i AMD. Podsumowując, kupcie lub
>wymieńcie płytę na Abit BE 6 II na BX lub, za pół roku na Abit SL6 na i815
>Solano.

Wiesz moze gdzie mozna dostac wiecej info n/t plyty SL6 i samego
ukladu i815? Czy bedzie on obslugiwal pamieci DDR?
IMHO dziwi mnie postawa niektorych firm, ktore zamist korzystac z
dobrych i sprawdzonych rozwiazan wymyslaja rozne bzdury
(SLOT 1, Socket 370,RAMBUS, Banshee bez 2# TMU, etc)
w celu tzw walki z konkurencja.

Uklad BX ma juz ponad dwa lata i nadal jest najlepszy (no moze tylko
najnowsza VIA 133Pro moze z nim konkurowac).
Przeciez recepta na najnowszy chipset jest znana i na pewna zapewni
sukces:

AGPx4 , UDMA66 (lub 100), RAM DDR 266 (133MHz doubleside)

Gdyby konkurencja na rynku procesorow bylaby wieksza to Intel
podzielilby los 3Dfx na rynku ukladow graficznych.

Byc moze i815 bedzie tym na co wszyscy czekaja.

Pozdr.

Ender