Odp: !!Odp: Odp: ! zip do dos

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 11:12:01 MET

> Tak bardzo się przyzwyczaiłem do pakowania w lini komend że nie mogę
patrzeć
> na takie dziwolągi jak WinZIP czy WinARJ...

Coz, czasy sie zmieniaja (systemy tez), czyzbys mial hdd 512, bo nie mozesz
patrzec na wieksze dziwolagi w jakis oprawach antywstrzasowych ;-)?

Jesli to cos pomoze to moge Ci podeslac winrara 2.6 calkowicie po polsku, bo
raczej twoj problem nie bedzie rozwiazany, gdyz to zalezy od systemu ile
dany program zobaczy liter w nazwie, a dos po prostu nie umie czytac >8 (+3
roz.).

Pozdro

--
Sten