Nagrywarka LG CED 8080B

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_priv5.onet.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 06:14:31 MET

Witam serdecznie!

Kupiłem nagrywarkę LG CED 8080B :)
Zachęcił mnie do jej kupna test w PC World Computer.
Tylko, że wbrew temu, co pisało teście, nagrywarka nie posiada polskiego
opisu instalacji. Ponieważ nie nie urodziłem się ze znajomością
języków, w których napisano zamieszczone instrukcje, a i później nie
zrobiłem nic aby się ich nauczyć, mam kłopot. ;)
Czy ktoś może posiada taką instrukcję, lub wie skąd ją zdobyć.
Proszę o pomoc. :)

Pozdrawiam!
Hemar
hemaru_at_friko5.onet.pl