Re: Problem z PixelView PlayPro

Autor: Jacek Z. (zjacek_at_astercity.net)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 23:33:13 MET

Uzytkownik "Leslaw Mika" <mikal_at_wizard.ae.krakow.pl> napisal w wiadomosci
> zakupilem taka karte (PV 878+ w/FM) i nie moge uruchomic programu do TV.
> Sprzet jest taki (celeron 333 nie krecony, Riva TNT AGP-stb
> velocity4400TVout, 64ram, SB64V).
> Dziwna sprawa, bo karta instaluje sie poprawnie, program tez. Radio
> dziala, pilot tez. Gdy wchodze do programu TV Station system sie wiesza.
> Sprawdzalem przerwania (na poczatku miala takie same jak TNT wiec
> zmienilem). Ma inne i wszystko dalej wisi. Wyrzucilem SB, sprawdzielm
> karte na wszystkich slotach PCI i nic. O co chodzi?
> Z gory dzieki za odpowiedzi (szczegolnie te na priva)

U mnie nie dzialala karta w trybie overlay tylko preview. Pomoglo ustawienie
jednej wartosci w biosie. Mozesz sprobowac:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0000\NVI
DIA\DirectDraw]
"OverlayMode"=dword:00000002

Standardowo jest podobno koncowka 1, a pomaga zmiana na 0 lub 2 ( u mnie 2)