HPT366, IBM DJNA i nowy bios

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 22:39:09 MET

Przymiezam sie do kupna nowej plyty. Mysle o nowej soyo, tora ma na
pokladzie HPT366. Ale jest maly problem, dowiedzialem sie ze jeden
gosciu ma problem z IBM DJNA 15GB, a ja wlasnie taki dysk mam. Z dysku
nie mozna zabotowac systemu. Jako ze dysk jest ustawiany jako CHS to
podobno jest wlasnie z tym ustawieniem problem. Jesli ktosm moze mi
napisac jak to jest, czy jest mozliwosc bootowania z tego konkretnie
dysku.
Drugie pytanko to gdzie mozna sciagnac nowy bios (chyba 1.22) do
HPT366, bo moze on by pomogl rozwiazac problem. Na strnie
www.highpoint-tech.com nie znalazlem (byly tylko drivery pod rozne
systemy), ale moze zle szukalem?

--
Grzegorz Sawicki