Odp: win 2000 millenium

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 18:51:33 MET

Testowałem u kogoś "ruskie" Win Millenium, samemu u siebie brzydzę się. I
powtarzam:
wydajność przynajmniej o 200 % większa, a o chyba 1000% stabilniejsze i
przyjemniejsze w użyciu od np. win98. Wystarczy?

Użytkownik Sten <sten_at_tsk.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8bfuia$g91$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...