Odp: Odp: logo biosa

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 15:31:25 MET

> ok bylem i widzialem
> ale mam pytanko czy robiles cos takiego
> i jak duze jest ryzyko padniecia plyty glownej

Nie robilem. Ale widze, ze nie przestiudiowales dokladnie strony.
Bios wczesniej zgraj do pliku, bo zawsze mozesz cos namieszac. Wtedy mozna
go zaladowac z powrotem np. z dyskietki.
Plyta jako plyta nie padnie, ewentualnie bios.

cyt:

Ryzyko

        (Informacje dla tych, którzy nie czytali części I): w operacjach
tego typu zawsze istnieje. Bo nie dość, ze bawimy się upgradem BIOS-u, to
jeszcze "mieszamy" w plikach *.bin, a wiec bezpośrednio w systemie
zapisywanym do pamięci Flash. Jest to wąska kładka i bardzo łatwo z niej
spaść. Po pierwsze jeszcze raz przeczytaj to, po drugie: przed jakąkolwiek
modyfikacją zrób back-up aktualnych ustawień i po trzecie: kontroluj to, co
robisz.

--
Sten