Re: Problem z PixelView PlayPro

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 15:01:28 MET

Leslaw Mika wrote:

> zakupilem taka karte (PV 878+ w/FM) i nie moge uruchomic programu do TV.
> Sprzet jest taki (celeron 333 nie krecony, Riva TNT AGP-stb
> velocity4400TVout, 64ram, SB64V).
> Dziwna sprawa, bo karta instaluje sie poprawnie, program tez. Radio
> dziala, pilot tez. Gdy wchodze do programu TV Station system sie wiesza.
> Sprawdzalem przerwania (na poczatku miala takie same jak TNT wiec
> zmienilem). Ma inne i wszystko dalej wisi. Wyrzucilem SB, sprawdzielm
> karte na wszystkich slotach PCI i nic. O co chodzi?
> Z gory dzieki za odpowiedzi (szczegolnie te na priva)

Zmien sterowniki do karty graficznej na jakies starsze. Podobno sterowniki
oparte na detonatorach od wersji 3 w gore maja problemy z obsluga trybu OVERLAY
(wykorzystywanego przez wszystkie tunery).
Ja mialem taki problem przy karcie ASUS 3400TNT/TV. Po zmianie sterownikow z
3.68 na 2.17 problem juz nie wystepuje.

Pozdrawiam,
Jacek