Odp: Problem-WinFast S3200ii

Autor: Dariusz Bartylak (db_at_scooter.com.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 14:26:09 MET

Użytkownik Broox <broox_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fFGC4.3206$4N.89100_at_news.tpnet.pl...
> Próbowałem zaktualizować bios i po restarcie szlag trafił kartę. Bios (na
> pewno do tej karty) i program do aktualizacji sćiągnięty ze strony
> producenta. Nie wie ktoś, o co tu chodzi? Czy można jeszcze coś z tym
> zrobić?

1. Przygotować dyskietkę systemową która przywróci starego BIOSa w sposób
automatyczny
z autoexec.bat
2. (z tego rozwiązania sam skorzystałem) dołożyć drugą kartę graficzną (PCI)
do komputera i do niej włączyć monitor, następnie "zaktualizować" bios do
poprzedniej wersji.

Darek Bartylak