Re: Odp: Odp: ABIT BE6 II - Ratunku

Autor: Bogdan S. (bogdan_at_man.koszalin.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 10:13:02 MET

> a nie miedzy wierszami) zalezy rowniez od przejsciowki. A czujnik temp. (z
> tego co wiem, chyba, ze sie myle to niech ktos kto jest na 100% pewien
> zaprzeczy) jest jakos w procu, ktory te informacje przekazuje plycie, a jak

Każdy celeron ma wewnetrzny czujnik temperatury (dioda termiczna)
wyprowadzany na pinach AL31 i AL29 (PPGA).
Co do temperatury pracy to dla celeronów PPGA do 433MHz
wynosi ona max do 85C. Natomiast dla 466MHz i wyzej 70C (specyfikacja
Celerona ze strony Intela).
To co pokazuje program czy bios nie zawsze jest tym czym powinno byc.
Mozna zaczac sie martwic i szukac lepszego chlodzenia jak temperatura
procka wzrosnie po pewnym czasie pracy (od startu) o ponad 25 stopni.

Bogdan