Re: Dlaczego wszyscy tak klną na chipset VIA?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 08:41:43 MET

Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> napisał:
> VX był nieudany, rzeczywiście. Ale BX to wydajny, sprawdzony, stabilny chip,
> a ABIT BE 6 II jest uznany za najlepszą płytę główną do PC.

Blebleble, zdaje się, że kolega się reklam Intela naoglądał...
dlaczego tyle ludzi chwali to *co ma* ? Każde rozwiązanie ma jakieś
wady i zalety, ale dlaczego widzą tylko zalety sprzętu, który
sami posiadają i tylko wady sprzętu, który posiadają inni.

PS. I dlaczego ciągle odpowiadają *nad cytatem* ???

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986