Elektonike dysku Caviar - kupie

Autor: PiLen (piotrl_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 08:13:31 MET

Witam wszystkich.

Mam dysk Caviar 22500 (2,5GB), podczas podlaczania dysku
nieco zaiskrzylo, podymilo i po elektronice.
Czy ma ktos moze taki dysk lub tylko elektronike do niego, chetnie odkupie.
Mam nadzieje ze elektronika wewnatrz dysku jest OK, a moze sie myle ???
Szkoda mi go nieco bo jest nowy, splonol tuz po rozpakowaniu,
przy pierwszej probie podlaczenia, nie mam gwarancji.
Parametry dysku: 4960 cyl . 16 heads . 63 spt . 2559,8 MB
Na elektronice jest napisane 2,1 GB ?

Pozdrawiam Piotr. (Warszawa)