Stary Seagate - zworki

Autor: Falcon (Falcon__from__Pruszkow_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 00:25:16 MET

Witam.
Czy ktos z szanownych grupowiczow ma albo mial dysk
Seagate ST351A/X
Taki zabytek okolo 40MB. Problem w tym ,ze mam to to ale nie mam do niego
opisu, jakie zworki zewrzec, zeby poszedl mi na secondary slave. A jak na
razie wszystkie sa rozwarte i nie widac dysku aniz BIOSu ani z linuxa, o
dosie nie wspominajac :) - podlaczony na drugim kanale.
Tak wiec, gdyby ktos dysponowal rozpiską dotyczaca tych zworek albo znal
jakiekolwiek pewne ich ustawienie to bardzo prosze o pomoc.
Przydalo by mi sie tez info, ile to cudo ma glowic, cylindrow, sektorow
itp. :)

z gory dzieki

P.S. FUT:poster :)

--
Paweł Sokołowski                        UIN: 27716353
Falcon from Pruszków             falcon_at_pruszkow.w.pl