Windows 2000 - polskie znaki, pytanie

Autor: Rafal (rafalkos_at_polbox.com)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 23:08:25 MET

  Witam

Zakupiłem Windows 2000 (wersja angielska) i bawię się w instalację.
Wszystko OK za wyjątkiem polskich znaczków. Te które były w systemie (z
końcówką CE) są widoczne na ekranie (Corel), na wydruku i w pliku
postscriptowym na Linotronica. Jednak fonty z płytki Bitstream wyglądają
poprawnie wyłącznie na ekranie; na wydruku są krzaczki. Czy ktoś wie co
z tym zrobić? Może inna biblioteka fontów?

Trzy lata temu instalowałem Windows NT 4.0 bez service packów i
natrafiłem na podbny problem. Przerobiłem fonty Bitstream Fontograferem
i działały w miarę dobrze. Jednak one też pod Win 2000 się sypią - nawet
na ekranie wywalają krzaki zamiast polskich znaczków.

Pozdrawiam i czekam na rady mądrzejszych, Rafał

P.S. Po zainstalowaniu NU 2000 po wywołaniu explorera skrótem Windows +
E odpala się okno NU... Ciekawe, prawda?