Drukowanie Z 31?

Autor: Michał Martynek (rob_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 22:55:03 MET

Dwa miesiące temu kupiłem Lexmarka Z31 i do tej pory nie udało mi się w
trybie fast (w normalu czasami też) wydrukować dobrze ani jednej strony
czarnego tekstu (zaznaczam czarnego, bo w kolorze jest OK).
Niektóre wiersze tekstu są poprzesuwane w ten sposób, że górna część wiersza
jest przesunięta w stosunku do dołu. Efekt jest taki, że mam pochylone
litery w wierszu w jedną i drugą stronę. W serwisie wymienili już
elektronikę i problem pozostał. Może ktoś ma podobne problemy z tym modelem
drukarki?