Odp: Nagrywarki a sprawa CloneCD i BlindRead...

Autor: Nightmare (bodek777_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 22:05:34 MET

Użytkownik Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m5pC4.361$4N.7221_at_news.tpnet.pl...

> A konkretnie w Yamaha 6x4x16 SCSI ???
> Skąd zasięgnąć tych informacji na temat konkretnego modelu?
we wszystkich site'ach jakie widzialem - WSZYSCIUSIENKIE Yamahy sa jako
niezdolne do zapisu w RAW(w tej liczbie CRW6416)
w miare wiarygodne info nt podal McRobert (btw. skad to wzieles?)
takze to jest raczej ogolna polityka firmy - nic na to nie poradzisz
Na dobra sprawe nie ma idealnej nagrywarki - dla mnie to taka ktora jest RW
ma overburning i obsluge trybu RAW...
chyba faktycznie warto poczekac na potwierdzenie ploty o nowym firmware do
Plextora - wtedy bedzie to nagrywarka IDEALNA ;-)