Odp: plyta ???

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 18:32:28 MET

Użytkownik GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:++7ZOEriAu4x1mBC3usbZRqBVbu9_at_4ax.com...

> Powinno dzialac. Co najwyzej bios bedzie ewypisywac bzdury, ale procek
> powinien pracowac z nominalna predkoscia.
>
> GLide
Nie wiem jak jest ale patrzylem na stone producenta i pisza ze obsluguje
celerona 500.
Z biosem to nie wiem jak jest ale c333a chodzil dobrze i byl wykrywany
poprawnie.
Jest jeszcze jeden maly szczegol.Plyta sie sypie jak nie ma pradu przez
pewien czas.
Nazwyczajniej po pozniejszym wlaczeniu jej jest czarny ekran.Wtedy musze
wyczyscic
cmos i dopiero wtedy rusza.Zaznaczam ze przy starej wersji biosu nie bylo
takich objawow.
Czy gdybym wymienil kosc z biosem to daloby to cos ?.Nie chce na razie
zmieniac plyty
bo w sumie jest ok.Wystarczy ze zmienie procek i dysk twardy i mam w sumie
niezly konfig.
A moze lepeij kupic jakas plyte w umiarkowanej cenie ? Mysle o A-Trend 6240.
Co Wy na to ? Jak ktos chce to niech pisze na maila lukasz12_at_go2.pl.To tyle
i pozdrowionka.