Re: Sterownik myszy z rolka Genius NetScroll pogarsza stabilno?ć systemu - czeste zwisy.

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 15:02:55 MET

"Andrzej W." <spajk_at_shell.mt.pl> wrote in message
> W zasadzie w przypadku win95 trudno mówić o stabilności, ale
> zainstalowanie sterownika od tej myszki Genius NetScroll (serial) z
> kółkiem wyraźnie ją pogarsza. To samo dotyczy win98. Nie wiem czy to wina
> samego sterownika, czy programu obsługującego kółko, ale może ktoś zna
> jakiś uniwersalny sterownik, albo jakikolwiek który może zastąpić
> oryginalny ?

Jeśli ta myszka ma choć pozory zgodności ze standardem IntelliMouse, to
spróbuj ściągnąć sterowniki A4Techa do myszki z kółkiem, np. WinBest 4D+,
dwa kółka.
U mnie ten sterownik obsługiwał bez problemów myszkę
IntelliMouse z jednym kółkiem... poza tym na stronie www.komputerswiat.pl
znajdziesz oryginalne sterowniki do myszy Microsoftu.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki