Re: Jaka nagrywarka do 1000 PLN ???

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 14:44:57 MET

"Szczurek" <szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl> wrote in message
> Pytanko jak w temacie. Co szanowni grupowicze polecacie ?
> Na interfejsie ATAPI, CD-R, CD-RW, DirectCD, Multisesion etc etc
> Pozdrawiam.
> Tom

Nie nagrywam wiele, ale ostatnio nabyłem LG-8042B. Posiada wszystkie
niezbędne opcje, overburning, nie obsługuje tylko RAW. Jest b.cicha (bez
wiatraka) i ma szybki dostęp, możesz jej używać zamiast CD. Nagrywałem na
niej z prawie wszystkimi znaczącymi programami do nagrywania, włącznie z
DirectCD. Jak na razie się sprawdza.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki