Mało znane złącze "gryzoni"

Autor: Azael (azael_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 14:42:22 MET

Witam!!!

Wpadła mi ostatnimi czasy w ręce myszka Microsoft'u bez-scroll'owa z
bardzo dziwną (mnie nieznaną) wtyczką. Na pierwszy rzut oka przypomina
Ps'ową ale jest od niej grubsza, piny nie są rozmieszczone po jej
obwodzie (jak w PS) ale w trzech rzędach, od góry: dwa, cztery, trzy
piny i vice versa jak się obruci wtyczkę ];-)
Dodam również, iż jest opisana jako: Bus Mouse, a nie serial.
Czy ktoś miał już doczynienia z czymś takim?
Thax za pomoc.
Pozdrawiam.

  LIVE FAST
     DIE YOUNG http://azael.of.pl