Odp: Abit BE6 II pytanie

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 12:46:36 MET

To właściwie cecha chipu BX i magistrali PCI. Wszystkie BE6 tak mają.
Istnieją specjalne programy do zmiany dzielników, ale powodują zwisy itp -
nie polecam i nie podaję.
Co do szybkości dysku - sprawa względna...Sa dyski UDMA 66, nawet prawidlowo
podłączone do kontrolera UDMA 66 na płycie, dzialające wolniej niż
najszybsze UDMA 33 podłączone do standardowego EIDE...

Użytkownik Toplibero <toplibero_at_toplibero.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9HmC4.23901$Ob.758191_at_news.tpnet.pl...