Re: pytanko o Netie

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 09:39:11 MET

Thu, 23 Mar 2000 08:10:23 GMT, madeo_at_polbox.com (SR) napisał(a):

>W mojej okolicy zaczyna się reklamowac ulotkami Netia. Jak wyglada u nich
>obecnie sprawa podlaczenia się do Internetu?

netia... netia... Czy to nie aby ten operator, który miał być
konkurencją dla tepsy,a w rzeczywistości niczym się od niej nie różni?
A! racja, od roku im płacę...

Dostęp do internetu w Netii jest identyczny jak w tepsie. Sami
informują, że należy korzystać z nr-u 0202122, choć gdzie niegdzie
mają swój numer dostępowy {nie mówią jednak tego oficjalnie}.
Po wprowadzeniu przez tepsę SDI zaczynam się poważnie zastanawiać nad
zmianą "barw klubowych" - Netia zdaje się niczego podobnego nie
planuje. Przynajmniej nigdzie o tym nie mówią. Wygrywają różne
plebiscyty, przetargi, ale iNet olewają.
Taki jest stan na dziś.
Totalne rozczarowanie.

--
Pozdrówka