komputer do gier ...

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 22:01:25 MET

Hey !!!

Mam maly dylemat dotyczacy kupna komputera, ktorego glownym
przeznaczeniem beda gry. Mam watpliwosci dotyczace kilku
podzespolow. Prosilbym "znawcow" o wypowiedz, a takze
uzytkownikow, ktorzy maja do czynienia z niektorymi podzespolami,
ktore wymienie:
1) Procesor ... - jaki ? Jak wygladaja porownania szybkosci (gry)
miedzy np. Athlonem, a P3 o takich samych czestotliwosciach ?
No i oczywiscie dobor odpowiedniej plyty pod procesor ...
Czy kupno plyty pod Athlona i ewentualna pozniejsze wlozenie do niej
procesora P3 jest mozliwe ?
2) Jaka karta graficzna ? Pewnie najlepszym rozwiazaniem bylby
GeForce ... ale jaka na dzien dzisiajszy jest jeszcze bardzo dobra
karta graficzna z akceleratorem (nieco tansza), ktora warto
rozpatrzyc ? Moze V3 3000 ? - lub V3 2000_at_3000 ?
3) Monitor - bedzie jakas 17'' - czym sie sugerowac przy zakupie
monitora (parametry, firma).

Dzieki.

--
Pozdrawiam