Re: Pytanie o Outlook Express

Autor: Jacek Śliwa (jacintoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 16:46:56 MET

> Mam taka sprawe:
> Przygotowalem sobie do wyslania kilkadziesiat listow do klientow, po
> czym polaczylem sie z netem i kazalem OE wyslac (OE ver.4). W
> miedzyczasie robilem cos innego, a tam sie wysylalo. Naglo przerwalo mi
> polaczenie, a ja nie zdarzylem zobaczyc, czy wszystkie listy sie
> wyslaly. Jak glupi zamiast to sprawdzic, zamknalem okienko 'wyslij i
> pobierz', no i teraz mam pytanie:
> jak sprawdzic, czy wszystkie listy zostaly wyslane? OE twierdzi, ze
> wszystko poszlo, ale nie wiem czy mu wierzyc. Moze jest jakis log albo
> [...]

Listy, które mają zostać wysłane są umieszczane w skrzynce nadawczej. Jeśli
któryś list nie zostanie wysłany, to zostaje w tej skrzynce, podczas gdy te
wysłane prawidłowo z niej są usuwane. Jeśli nic nie zostało w skrzynce
nadawczej, znaczy to, że wszystkie listy, które wysłałeś, zostały wysłane.
Pozdrawiam
MG i MK Jacek Śliwa
ICQ: 64008514
jacintoo_at_poczta.onet.pl | http://www.sggw.waw.pl/~sliwa