Program do przenoszenia danych w sieci.

Autor: Lope de Vega (leer_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 17:53:35 MET

Chciałem przesłać co kilka dni trochę danych przez lokalną sieć. Nie chce
tego kopiować na dysk serwera, aby nie powołane osoby nie mogły sobie tego
skopiować. Czy jest jakiś program do przesyłania danych przez sieć (coś w
rodzaju icq) umożliwiający taką operację. Robiłem to na icq, wszystko byłoby
dobrze, gdyby nie długi czas logowania. Jak to zrobić omijając serwer, może
wystarczy gdzieś wpisać numer ip i już wszystko będzie ok.