Re: PCI Virge

Autor: Tomasz Usarek (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 08:24:52 MET

>=20
> sorry, ale co to znaczy? jaki zwi=B1zek jest mi=EAdzy kart=B1 graficzn=B1

Tez myslalem ze ma to niewiele wspolnego.
Ale:
kupilem sobie s3 virge pci 4 mb , uzywana.
Calkiem sprawna.
Wsadzilem do kompa, zainstalowalem sterowniki, puszczam mp3 i slysze
pierdy...
dopiero po wpisaniu do win.ini (a moze system.ini) odpowiedniej
linii pierdy znikly.

Chodzi o to, ze ten problem byl juz kiedys na TEJ grupie oruszanym
ale to bylo dawno - nalezalo by przejrzec archiwum.

W skrocie - niektore serie virgow dx byly niedorobione i mialy taki
wspomniany problem.

Teraz pisze z uczelni, ale juz bedac w domu moge Ci podeslac pare
linkow na ten temat.

Pozdr,
T.
*********