Re: Rysy na CD

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 08:14:56 MET

On Tue, 21 Mar 2000 10:58:09 GMT, "spud" <spud_at_polbox.com> wrote:

> ale glupoty opowiadacie
> pasta do zebow!, papier scierny!
> po takij operacji plytka nadaje sie do kosza

Płytka może i do kosza, bo zmieni się jej grubość a co za tym idzie
pewnie i parametry odbicia, ale możesz mi wierzyć, że np. takie
szkiełko od zegarka pastą do zębów się polerowało.
Niestety jest to operacja czasochłonna i na tak wielkiej powierzchni,
jak płyta CD nie zobaczysz efektów tak szybko.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>
<kiziuk_at_it.pw.edu.pl>